Prezentace nemovitosti

Víme, že každá nemovitosti je výjimečná a má svůj nezaměnitelný charakter. Toto bude potřeba zdůraznit již při přípravě nemovitosti k prodeji a následné prezentaci.

Kvalita prezentace rozhodne o samotném úspěchu celého obchodu. Nemovitost, která je profesionálně prezentována přitahuje mnohem více pozornosti a potenciálních zájemců. Díky tomu se prodává rychleji ( až o 40% rychleji ) a s koncovou cenou o 5-15% vyšší, než je cenový průměr v lokalitě.

Při prezentaci využíváme zejména těchto nástrojů:

Home staging a foto staging

Home Staging a foto staging jsou techniky přípravy nemovitoti před pořízením prezentačních materiálů tak, aby došlo k jejímu maximálnímu zatraktivnění při jejím následném uvedení na realitní trh. V případě home stagingu se jedná především o výmalbu a drobné opravy, výměnu nábytku nebo zapůjčení nábytku a doplňků. Při foto stagingu se jedná o využití bytových doplňků, naaranžování nábytku nebo například o grafické doplnění nábytku do prázdné nemovitosti tak, aby co nejvíce zaujala budoucí klienty.

3D scan nemovitosti - virtuální prohlídka

3D scan nemovitosti neboli virtuální prohlídka je online příležitosti, kdy může každý potenciální zákazník jednoduše navštívit vybranou nemovitost z pohodlí svého domova nebo kanceláře. Při této virtuální prohlídce interiéru a exteriéru se budete cítit téměř, jakoby jste byli na prohlídce ve skutečném světě.

3D scan nemovitosti
Po kliknutí na obrázek otevřete 3D prohlídku bytu

Videoprohlídka

Videoprohlídka patří mezi nejmodernější nástroje prodeje nemovitostí. Profesionálně natočené u upravené video v kombinaci s hudebním podtónem dokáže nastartovat vlnu emocí. Kvalitní videoprohlídka je skvělý marketingový nástroj, který nechá Vaši nemovitost vyniknout.

Profesionální fotografie

Prodej je především o emocích. Profesionální fotografie zdůrazní detaily a atmosféru Vaší nemovitosti.

2D a 3D půdorysy

2D a 3D půdorys jsou ideálním nástrojem pro zorientování se v dispozici Vaší nemovitosti. Lze je také velmi dobře využít například u nemovitostí, kde disponují možností změny dispozice a jednoduše tak představí potenciálnímu zájemci varianty budoucích úprav.

Vizualizace

Vizualizace využíváme především u nemovitostí, které jsou před kompletní rekonstrukcí nebo ve stavu shell and core ( hrubá stavba ). Graficky vždy vycházíme z dispozice půdorysu nemovitosti a volbu nábytku a interiéru volíme vždy s přihlédnutím k charakteru dané nemovitosti a předpokládané budoucí cílové klientele.