SPRÁVA NEMOVITOSTI
Nabízíme komplexní servis v oblasti správy a údržby nemovitostí. Naše služby jsou určeny převážně pro majitele činžovních domů, ale i společenství vlastníků jednotek (SVJ). Zajišťujeme rovněž správu jednotlivých bytových a nebytových jednotek vč. zajištění nájemníka.
1) Technická správa nemovitosti
- Zajištění všech povinných revizních a odborných prohlídek,
- Zajištění dodávek medií a služeb,
- Zajištění havarijní služby,
- Zajištění odborné údržby a oprav v objektu,
- Zajištění a kontrola úklidu v domě,
- Zajištění ostrahy,
- Zajištění mimořádných prací,
- Havarijní pohotovost, úklid sněhu, vytopení objektu, zámečník, atd.,
- Zajištění zpracování pasportů prostor domu,
- Zajištění projekční činnosti při rekonstrukci, přestavbě a úpravách jednotek i společných prostor domu
Výše uvedené služby pouze zprostředkováváme a koordinujeme.
- Drobná údržba a opravy objektu i pozemku (přefakturace ceny za materiál),
- Vedení a archivace technické dokumentace nemovitosti,
- Likvidace pojistných událostí,
- Evidence klíčů,
- Vypracování domovního řádu,
- Vedení a údržba domovní a webové nástěnky,
- Kontrola nemovitosti 1x týdně, v případě nutnosti častěji,
- Komunikace s Vlastníky i nájemníky,
- Komunikace s institucemi i dodavatelskými firmami, řízení e-komunikace s dodavateli.
2) Ekonomická - Administrativní správa nemovitosti
- Úhrada faktur přijatých, úhrada odměn,
- Kontrola bankovního účtu a pokladny nemovitosti,
- Nastavení SIPO a trvalých příkazů,
- Optimalizace nákladů, včetně zajištění výhodných cen energií a pojištění nemovitosti,
- Zpracování a aktualizace předpisů plateb, tvorba domovních listů, návrhy úprav předpisů plateb,
- Kontrola plateb,
- Upomínání neplatičů, popřípadě návrh dalších opatření,
- Kontrola vedení účetnictví,
- Kontrola správnosti faktur přijatých,
- Roční rozúčtování a vyúčtování poskytnutých služeb, pro jednotlivé členy dle zákona 67/2013 Sb., Nebo dle schválené metodiky Vlastníků,
- Příprava podkladů, pro výplatu přeplatků z vyúčtování poskytovaných služeb,
- Zveřejnění ročního hospodářského výsledku nemovitosti,
- Evidence vlastnických, nebo družstevních podílů, Členská evidence, Evidence vlastníků, nájemníků, podnájemníků, popř. domácích zvířat
- Svolávání a účasti na členských schůzích, zveřejnění zápisů z ČS,
- Reporting o naší činnosti,
- Vedení a archivace dokumentace nemovitosti,
- Komunikace s Vlastníky i nájemníky,
- Komunikace s institucemi,
- Zřízení e-komunikace s dodavateli,
3) Vedení účetnictví
- Vedení podvojného účetnictví v souladu se zákonem 563/1991 Sb. V platném znění,
- Zpracování účetní závěrky a přílohy, včetně zveřejnění do sbírky listin,
- Kontrola faktur přijatých,
- Úhrada faktur přijatých,
- Záznamy a evidence interních dokladů,
- Předkládání informací z účetnictví na vyžádání dle potřeb Vlastníků nemovitosti,
- Archivace dokumentů po dobu stanovenou zákonem,
- Zpracování přiznání k dani z příjmu právnických, nebo fyzických osob,
- Zpracování daně z nemovitosti,
- Jednání s finančním úřadem a souvisejícími orgány veřejné správy
Jaká je naše výše poplatku za správu nemovitosti ?
Cena za správu je 150-400 Kč/měsíc/jednotka + DPH. Cena zahrnuje výše uvedený servis vč. vedení účetnictví.
Jsme tady pro Vás
Rádi pomůžeme se správou nemovitosti i Vám.
Obraťte se na nás.