Správa nemovitosti

Nabízíme komplexní servis v oblasti správy a údržby nemovitostí. Naše služby jsou určeny převážně pro majitele činžovních domů, ale i společenství vlastníků jednotek (SVJ). Zajišťujeme rovněž správu jednotlivých bytových a nebytových jednotek vč. zajištění nájemníka.

1) Technická správa nemovitosti

  • Zajištění všech povinných revizních a odborných prohlídek,
  • Zajištění dodávek medií a služeb,
  • Zajištění havarijní služby,
  • Zajištění odborné údržby a oprav v objektu,
  • Zajištění a kontrola úklidu v domě,
  • Zajištění ostrahy,
  • Zajištění mimořádných prací,
  • Havarijní pohotovost, úklid sněhu, vytopení objektu, zámečník, atd.,
  • Zajištění zpracování pasportů prostor domu,
  • Zajištění projekční činnosti při rekonstrukci, přestavbě a úpravách jednotek i společných prostor domu

Výše uvedené služby pouze zprostředkováváme a koordinujeme.

  • Drobná údržba a opravy objektu i pozemku (přefakturace ceny za materiál),
  • Vedení a archivace technické dokumentace nemovitosti,
  • Likvidace pojistných událostí,
  • Evidence klíčů,
  • Vypracování domovního řádu,
  • Vedení a údržba domovní a webové nástěnky,
  • Kontrola nemovitosti 1x týdně, v případě nutnosti častěji,
  • Komunikace s Vlastníky i nájemníky,
  • Komunikace s institucemi i dodavatelskými firmami, řízení e-komunikace s dodavateli.

2) Ekonomická - Administrativní správa nemovitosti

  • Úhrada faktur přijatých, úhrada odměn,
  • Kontrola bankovního účtu a pokladny nemovitosti,
  • Nastavení SIPO a trvalých příkazů,
  • Optimalizace nákladů, včetně zajištění výhodných cen energií a pojištění nemovitosti,
  • Zpracování a aktualizace předpisů plateb, tvorba domovních listů, návrhy úprav předpisů plateb,
  • Kontrola plateb,
  • Upomínání neplatičů, popřípadě návrh dalších opatření,
  • Kontrola vedení účetnictví,
  • Kontrola správnosti faktur přijatých,
  • Roční rozúčtování a vyúčtování poskytnutých služeb, pro jednotlivé členy dle zákona 67/2013 Sb., Nebo dle schválené metodiky Vlastníků,
  • Příprava podkladů, pro výplatu přeplatků z vyúčtování poskytovaných služeb,
  • Zveřejnění ročního hospodářského výsledku nemovitosti,
  • Evidence vlastnických, nebo družstevních podílů, Členská evidence, Evidence vlastníků, nájemníků, podnájemníků, popř. domácích zvířat
  • Svolávání a účasti na členských schůzích, zveřejnění zápisů z ČS,
  • Reporting o naší činnosti,
  • Vedení a archivace dokumentace nemovitosti,
  • Komunikace s Vlastníky i nájemníky,
  • Komunikace s institucemi,
  • Zřízení e-komunikace s dodavateli,

3. Vedení účetnictví

  • Vedení podvojného účetnictví v souladu se zákonem 563/1991 Sb. V platném znění,
  • Zpracování účetní závěrky a přílohy, včetně zveřejnění do sbírky listin,
  • Kontrola faktur přijatých,
  • Úhrada faktur přijatých,
  • Záznamy a evidence interních dokladů,
  • Předkládání informací z účetnictví na vyžádání dle potřeb Vlastníků nemovitosti,
  • Archivace dokumentů po dobu stanovenou zákonem,
  • Zpracování přiznání k dani z příjmu právnických, nebo fyzických osob,
  • Zpracování daně z nemovitosti,
  • Jednání s finančním úřadem a souvisejícími orgány veřejné správy

Cena správy nemovitosti

Cena za správu je 150-400 Kč/měsíc/jednotka + DPH. Cena zahrnuje výše uvedený servis vč. vedení účetnictví.

Jsme tady pro Vás

Rádi pomůžeme se správou nemovitosti i Vám.

Obraťte se na nás.